Noul instrument de evaluare digitală al PwC, COVID-19 Navigator, poate ajuta liderii să înțeleagă impactul potențial al noului coronavirus asupra afacerii lor.

COVID-19 prezintă provocări majore oamenilor și organizațiilor din întreaga lume. Deoarece guvernele iau în considerare noile reguli și politici necesare pentru a-și proteja cetățenii, liderii de afaceri gestionează, de asemenea, criza în numele angajaților, clienților și părților interesate.

Se confruntă cu îngrijorări imediate, luând măsuri pentru a asigura bunăstarea fizică și emoțională a oamenilor și capacitatea organizațiilor lor de a intempla niveluri de incertitudine fără precedent. Într-un sondaj PwC asupra CFO-urilor efectuat în săptămâna 9 martie, mai mult de jumătate au declarat că focarul ar putea avea un impact semnificativ asupra operațiunilor lor de afaceri (54 la sută) și ar putea reduce veniturile sau profitul (58 la sută). Liderii de afaceri se pregătesc, de asemenea, pentru noul normal, luând în considerare capabilitățile de care au nevoie pentru a deveni mai puternici din cealaltă parte.

Știm că multe companii au lucrat la planuri de urgență în ultimii ani, pentru a fi pregătite pentru diverse tipuri de amenințări geopolitice sau de mediu. Acestea implementează aceste planuri pe măsură ce pandemia coronavirus se desfășoară și ia în considerare modul de îmbunătățire și adaptare a acestora. Astfel de decizii se petrec în mod continuu, pe măsură ce informațiile noi formează și modelează conștiința noastră colectivă. Având în vedere amploarea acestei situații în curs de evoluție, echipa de specialiști PwC a colaborat pentru a crea o evaluare online care să îi ajute pe lideri să înțeleagă impactul potențial al afacerii lor și să evalueze pregătirea și răspunsul.

Instrumentul Navigator COVID-19 de la PwC conține întrebări care îi vor ajuta pe lideri să înțeleagă unde se află compania lor în șase domenii cheie:

  1. Gestionarea și reacția crizelor: informațiile și impacturile se schimbă pe oră – necesită un centru de comandă bine organizat pentru criză, care structurează activitatea de răspuns, fluxul de informații și comunicarea atât către părțile interesate interne cât și externe.
  2. Forța de muncă: Munca de la distanță devine rapid standard pentru multe companii, cu implicații pentru tehnologie, securitate cibernetică și siguranță, printre alte probleme.
  3. Operațiunile și lanțul de aprovizionare: În funcție de cât de centralizate sunt operațiunile lor și de modul în care s-au dispersat geografic lanțurile lor de aprovizionare, companiile vor experimenta efectele închiderilor de frontieră, interdicțiilor de călătorie și alte încetiniri în moduri diferite.
  4. Finanțe și lichidități: este posibil ca companiile să fie nevoite să-și regândească previziunile financiare, modelarea și comunicațiile. Când au fost întrebați despre planurile de schimbare a dezvăluirii, 48% dintre respondenți la primul COVID-19 CFO Pulse Survey au declarat că modificările planificării.
  5. Impozitul și comerțul: efectele de ondulare asupra impozitelor pot apărea atât la nivel individual (pentru angajații care au fost nevoiți să se mute, de exemplu), cât și la nivel corporativ.
  6. Strategie și marcă: Abordarea companiilor în ceea ce privește inovația, riscul și modelul lor general de operare – precum și sănătatea mărcii – își vor informa răspunsul.

Scorul dvs. în fiecare dintre aceste domenii vă va ajuta să gândiți în următorii pași, valorificându-vă punctele forte și acordând atenție reînnoită locurilor în care observați lipsuri. Această înțelegere poate modela răspunsul dvs. la coronavirus atât în ​​termenul apropiat, cât și în timp ce priviți mai departe.

Sursă

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here