Retailerul suedez Hennes&Mauritz va închide 170 de magazine pe plan global în încercarea de a-şi reveni din prăbuşirea constantă a acţiunilor care au ajuns la cel mai slab nivel din ultimii nouă ani, potrivit Bloomberg, citat de Mediafax

Compania plănuieşte să închidă 170 de locaţii în timp ce doreşte să deschidă un nou format de magazin, denumit Afound, care se va alătura lanţului de magazine H&M şi formatelor inaugurate recent precum Arket. Retailerul a transmis că va investi mai mult în vânzările online şi va îmbunătăţi tehnologia de gestiune a inventarului, în timp ce va deschide magazine în anumite pieţe care încă funcţionează.

Acţiunile companiei au scăzut cu 9,1% în Stockholm ajungând la minimul ultimilor 9 ani, după ce al doilea cel mai mare retailer de haine din lume a raportat o scădere a profiturilor de 34% în ultimul trimestru. Cu toate acestea, H&M plănuieşte şi să deschidă 390 de magazine noi anul acesta, debutând pe pieţele din Uruguay şi din Ucraina, anunţă Me

Analiştii sunt sceptici cu privire la redresarea companiei pe o direcţie pozitivă de creştere în viitorul apropiat.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here