Un parteneriat pentru combaterea deșeurilor comerciale alimentare din Australia atinge câteva obiective majore prin vânzarea unor produse alimentare excedentare de înaltă calitate, care altfel ar putea fi pierdute.
Yume, cea mai importantă piață online de alimente excedentare de înaltă calitate, s-a alăturat liderului SUEZ pentru deșeuri și reciclare, pentru a oferi producătorilor de produse alimentare opțiunea de a obține un profit financiar pentru produsele excedentare.
Gestionarea deșeurilor, cunoscută și ca managementul deșeurilor, se referă la educația privind colectarea, transportul, tratarea, reciclarea și depozitarea deșeurilor. De obicei, termenul se referă la materialele rezultate din activități umane și la reducerea efectului lor asupra sănătății oamenilor, a mediului, sau aspectului unui habitat. Gestionarea deșeurilor are ca scop și economisirea unor resurse naturale prin reutilizarea părților recuperabile.
Fondatorul Yume, Katy Barfield, a declarat că a văzut rezultate puternice folosind tehnologia lor pentru a oferi o piață inovatoare pentru alimente excedentare.
„Mai multe companii multinaționale care sunt, de asemenea, clienți SUEZ, au listat acum produse excedentare de înaltă calitate pe Yume și lucrăm cu ele pentru a ne asigura că produsele respective găsesc o nouă cale pe piață și sunt consumate conform destinațiilor. Aceste companii se alătură rețelei noastre de peste 500 de producători de alimente, angrosiști și importatori care listează și vând stocuri de calitate pe piața noastră online ”, a declarat Barfield.
Parteneriatul cu SUEZ a dus la vânzarea a 450.285 kilograme de alimente excedentare, care a returnat aproape 700.000 USD acestor companii și așteptăm ca acest număr să crească pe măsură ce piața se adaptează la impactul coronavirusului.
Aceste rezultate adaugă semnificativ impactul crescând al lui Yume. Până în prezent, Yume a oferit o nouă cale de comercializare pentru aproape două milioane de kg de produse alimentare care returnează peste 6.000.000 de dolari întreprinderilor și fermierilor australieni.
„Una dintre companii, Patties Foods, s-a alăturat războiului pentru deșeuri și a listat un lot excedent de felii de caramel. Yume a identificat o nouă cale pentru a-și comercializa feliile de caramel și a vândut produsul către comercianții și comercianții independenți din toată Australia, obținându-le un profit extraordinar.
„Important, munca noastră împreună are un impact pozitiv asupra planetei. Parteneriatul a economisit apă și dioxid de carbon echivalent cu economisirea apei de 519.560 de dușuri și luarea a 195 de mașini pe drum pentru un an și acesta este doar începutul ”, a adăugat Barfield.
SUEZ Australia și Noua Zeelandă, directorul principal al clienților, Justin Frank, a declarat că compania se angajează să colaboreze cu clienții pentru a asigura cât mai multe deșeuri sunt recuperate, reciclate și tratate.
„Avantajele parteneriatului îi ajută pe clienții SUEZ în reducerea deșeurilor și în realizarea unei durabilități mai mari. Parteneriatul nostru cu Yume se aliniază angajamentului SUEZ pentru Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU – SDG 12 – prin promovarea unei producții și consum responsabile ”, a spus el.
Barfield a spus că Yume este concentrat pe furnizarea unei soluții comerciale în vârful ierarhiei deșeurilor alimentare: evitarea deșeurilor și reutilizarea alimentelor, acolo unde este posibil.
„Acesta este un parteneriat inovator în lupta împotriva deșeurilor comerciale alimentare, căutăm să prevenim 4,1 milioane de tone de alimente excedentare să piardă în Australia în fiecare an.
0 Comments