Strategiile digitale HealthIT trebuie să acorde prioritate în timpul COVID-19
COVID-19 introduce noi puncte slabe unui sistem de asistență medicală deja încordat. Pe măsură ce furnizorii de asistență medicală se luptă cu un aflux din ce în ce mai mare de pacienți și inventar în scădere – inclusiv echipamente de protecție personală critice (PPE), cum ar fi măști, ventilatoare și paturi de spital – se bazează mai mult pe instrumentele și aplicațiile lor digitale ca niciodată.
Aceasta este o oportunitate fără precedent pentru profesioniștii IT din domeniul sănătății de a-și contribui abilitățile și ingeniozitatea la lupta COVID-19. Într-o perioadă în care facilitățile de asistență medicală sunt întinse dincolo de limitele lor, profesioniștii IT pentru sănătate trebuie să se asigure că operațiunile și infrastructura lor digitală pot sprijini atât personalul spitalului la fața locului, cât și nevoia crescută de telemedicină din partea milioanelor de oameni aflați la adăpost.
Pandemie globală sau nu, asistența medicală este un efort. Profesioniștii medicali din ziua de azi necesită încredere că instrumentele digitale pe care le folosesc pentru a oferi îngrijiri – adică. aplicațiile pentru monitorizarea continuă (și de la distanță) a simptomelor pacientului, serviciile pentru a contacta furnizorii de servicii medicale în caz de urgență și programele pentru gestionarea verificărilor pacientului – pot satisface nevoile pacienților lor în timpul COVID-19 și mult timp după. Exista câteva strategii digitale pe care liderii IT în domeniul sănătății trebuie să le ia în considerare pentru a sprijini profesioniștii din domeniul sănătății, indiferent de locul și momentul în care aceștia oferă îngrijire.
Analiza și monitorizarea în timp real se dovedesc cruciale pentru asistența medicală
Timpul este cel mai mare atu al profesioniștilor din domeniul sănătății, iar pe primele linii ale pandemiei, a existat o creștere dramatică a dependenței de serviciile digitale pentru a obține mai rapid rezultatele. De exemplu, pentru a reduce la minimum riscul de a răspândi COVID-19 și a simplifica operațiunile, furnizorii de sănătate apelează la tablete și inteligență artificială (AI) pentru a ajuta la raționarea PPE și a analiza pacienții pentru simptome. De asemenea, pacienții se bazează pe propriile dispozitive pentru a comunica furnizorilor lor medicali, ceea ce complică și rolul personalului de asistență HealthIT.
Profesioniștii IT în domeniul sănătății, însărcinați cu gestionarea creșterilor de capacitate neplanificate și a cerințelor de securitate, se dovedesc cruciali, astfel încât aceste aplicații digitale să funcționeze fără probleme, pentru a se asigura că medicii se pot concentra asupra sarcinilor curente și sa nu-și faca griji pentru defecțiunile aplicațiilor lor digitale.
Pentru a evita întreruperile severe ale operațiunilor sale comerciale, profesioniștii IT pentru sănătate trebuie să reevalueze resursele și procesele de backend pentru a avea un sistem cu adevărat agil și angajator, care sa furnizeaze date la solicitare. Utilizarea software-ului de analiză și monitorizare în timp real va permite echipelor IT să înțeleagă rapid unde furnizorii de servicii medicale se confruntă cu întârzieri în performanța aplicației, cum ar fi verificarea unui pacient sau prescrierea acestora de medicamente. Cu o perspectivă mai granulară a experiențelor digitale ale furnizorilor de servicii medicale și ale pacienților, personalul IT știe unde să rezolve proactiv problemele înainte ca medicii și pacienții lor să fie afectați.
Identificarea problemei de la distanță
Nu este liniștite nici pe partea virtuală, industria medicală apelând tot mai mult la îngrijirea pacienților la distanță atât pentru îngrijirile legate de COVID-19, cât și pentru cele non-COVID-19. De la programările virtuale până la terapia comportamentală online, furnizorii de servicii medicale se bazează pe aplicații digitale pentru a diagnostica, monitoriza și a deveni o linie de salvare virtuală pentru pacienții lor. Cu toate acestea, în timp ce practica telemedicinei este un pas în direcția corectă, succesul experienței îndepărtate a pacientului depinde în totalitate de performanța aplicației.
Imaginați-vă că sunteți un medic cu una dintre organizațiile de asistență medicală din primele linii ale luptei împotriva COVID-19, precum Doctor on Demand sau Doctor Anywhere, și că aveți vizite back-to-back cu pacienți. Dintr-o dată, întâmpinați dificultăți tehnice și nu vă puteți conecta la portalul dvs. digital, care adăpostește statistici critice ale pacientului, cum ar fi tensiunea arterială, data ultimei check-in-uri și chiar informații de asigurare.
Și mai rău, nu puteți localiza resurse valoroase precum autoevaluarea pacientului, pe care au completat-o înainte de programare pentru a eficientiza experiența medicală. Atât tu, cât și pacientul sunteți frustrați de întârziere sau mai rău, incapacitatea dvs. de a oferi îngrijiri adecvate, ceea ce duce la o experiență slabă și descurajantă.
Înainte de această recentă pandemie, cercetările arată că 84 la sută dintre oameni au întâmpinat probleme cu serviciile digitale în ultimul an. Acum, în mijlocul unei crize globale în materie de sănătate, nu există nicio toleranță pentru performanțele nefavorabile atunci când este vorba de sănătatea pacienților. Pentru a îmbunătăți aceste experiențe, profesioniștii IT din domeniul sănătății trebuie să utilizeze AI și învățarea automată pentru a identifica momentul apariției problemelor digitale și remedierea automat a problemelor. Acest lucru economisește echipele IT timp și resurse care ar putea fi cheltuite creând noi servicii care vor îmbunătăți și mai mult experiența pacientului și a medicului în timpul crizei.
Performanța digitală este esențială în aceste perioade de încercare în care o experiență bună a pacientului ar putea fi o problemă de viață și de moarte. Deoarece profesioniștii din domeniul medical caută soluții pentru tratarea pacienților și aplatizarea curbei, este vorba de profesioniștii IT din domeniul sănătății pentru a se asigura că aplicațiile digitale ale medicului și ale pacientului funcționează perfect, atât la fața locului, cât și de la distanță.
0 Comments