Chiar înainte de lovirea COVID-19, a existat o criză de sănătate mintală în mediul academic. Un studiu din 2018, de exemplu, a constatat că ratele de anxietate și depresie la studenții absolvenți au fost de aproape șase ori mai mari decât cele observate în populația generală.

Acum, presiunile care pot duce la provocări de sănătate mintală în mediul academic sunt și mai extreme. Mulți oameni de știință sunt îngrijorați atât de propria sănătate, cât și de cea a familiilor lor. Unii sunt nerăbdători cu privire la perspectivele lor viitoare de angajare. Și aproape toată lumea s-a adaptat la o nouă situație de lucru – una care se învârte în jurul comunicării digitale, mai degrabă decât contactul față în față.

Începem să vedem impactul COVID-19 asupra sănătății mintale asupra populației generale. O imprimare publicată în această lună a raportat că in S.U.A. adulții chestionați în luna aprilie a acestui an aveau de șapte ori mai multe probabilități să îndeplinească criterii pentru suferință mentală gravă, comparativ cu adulții chestionați în 2018. Zeci de alte studii sunt în curs de urmărire a ramificațiilor de sănătate mintală a COVID-19. Între timp, Organizația Națiunilor Unite a emis o declarație săptămâna trecută în care susține că comunitatea internațională ar trebui să facă mai mult pentru a aborda ceea ce pare a fi o criză emergentă de sănătate mintală.

Din cercetari am început să vedem rate crescute de depresie și scăderea stării de bine în rândul studenților de facultate pe care i-am urmărit în ultimul anului. Încă nu este clar dacă se întâmplă ceva similar în rândul studenților absolvenți și postdocurilor. Dar un sondaj efectuat la aproape 5000 de cercetători de carieră timpurie din Regatul Unit, efectuat în ultima lună, a constatat că trei sferturi dintre respondenți au raportat niveluri scăzute de bunăstare mentală. În plus, aproximativ două treimi erau îngrijorate de planurile și finanțele lor de viitor, potrivit unui raport preliminar publicat luni.

Profesorii trebuie să ia o poziție pentru a sprijini bunăstarea membrilor laboratorului lor în timpul pandemiei COVID-19. Este responsabilitatea noastră să facem acest lucru și să nu lăsăm sarcina să cadă asupra cursanților noștri pentru a pleda singuri pentru dreptul lor la bunăstarea mentală. Cercetările arată că mentoratul de susținere duce la creșterea bunăstării studenților, la succesul academic și la păstrarea în științe. Nu este o întindere să ne imaginăm că mentoratul va fi și mai critic într-o perioadă de turbulență, incertitudine și suferință emoțională. Dar cum pot ajuta profesorii să „aplatizeze” o criză în creștere a sănătății mintale printre cursanții lor? Iată câteva sfaturi despre cum să sprijiniți sănătatea mentală în laboratorul dvs. în timpul COVID-19:

1. Advocate pentru Wellness Mintal. Nu vă feriți de a discuta despre sănătatea mintală cu membrii grupului. Spune-le că înțelegi stresul la care sunt supuși; că este bine să te simți trist, frustrat și epuizat; și că ar trebui să-și acorde prioritate propriei sănătăți peste toate prioritățile de muncă. De asemenea, ar trebui să vă conectați cu membrii grupului individual pentru a vedea cum fac și dacă puteți face ceva pentru a-i susține, ținând cont că este posibil ca unii oameni să nu se simtă confortabil dezvăluind provocări de sănătate mintală sau să ceară ajutor. În plus, este posibil să doriți să trimiteți tuturor membrilor grupului informații despre resursele de sănătate mintală, cum ar fi serviciile de consiliere locală și exerciții online de reducere a stresului bazate pe mindfulness. Somnul, exercițiul fizic și timpul în aer liber pot ajuta cu sănătatea mentală, așa că ar putea să le sugerați cursanților dvs. aceste activități.

2. Rămâneți conectat. Sentimentele de singurătate și de izolare ne pun la risc ridicat pentru anxietate și depresie grave. Dar, chiar dacă dumneavoastră și membrii laboratorului dvs. sunteți distanțați fizic unul de celălalt, asta nu înseamnă că trebuie să fiți deconectat social.

3. Fiti flexibili. Nu presupuneți că membrii echipei dvs. vor lucra în același ritm sau în același mod ca înainte. Este posibil ca rutele de lucru, programările și termenele să fie necesare. Ar trebui să aveți grijă să le oferiți membrilor grupului timpul și spațiul de care au nevoie pentru a-și îndeplini obiectivele, în timp ce prioritizați să aibă grijă de sănătatea lor mentală și fizică. Faceți check-in în mod regulat pentru a afla cum puteți susține nevoile lor. Încercați, de asemenea, să spuneți în mod explicit tuturor – inclusiv dvs. înșivă – că este bine să lucrați mai încet sau să nu funcționați deloc în funcție de situație.

4. Găsiți semnificația (când este posibil). Cercetările arată că atunci când putem găsi sens în perioadele de adversitate, acesta ne poate ajuta să facem față stresului și poate spori bunăstarea. Deci, în funcție de studiile de laborator, s-ar putea să doriți să vă gândiți la încorporarea COVID-19 în cercetările și discuțiile dvs. De exemplu, puteți modifica un studiu în desfășurare sau puteți face o idee pentru un nou studiu. Sau, puteți organiza un grup de lectură axat pe înțelegerea progreselor științifice recente legate de COVID-19. Acest lucru ar putea ajuta cursanții să aprecieze la un nivel mai profund că munca oamenilor de știință este necesară acum mai mult ca oricând.

Nu există o singură formulă pentru susținerea cursanților printr-o criză; toți profesorii o vor face diferit. De asemenea, îmi dau seama că este dificil pentru mulți academicieni să discute despre sănătatea mintală și luptele personale. Dar am susținut că trebuie să avem un dialog deschis pentru a aborda eficient valul actual de provocări în materie de sănătate mintală. Aceasta este o perioadă dificilă, dar poate fi îmbunătățită dacă ne îngrijim unii de alții și facem partea noastră pentru a oferi sprijin și înțelegere.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here