Urmând o dietă bogată în alimente care scad marcatorii de inflamație din corpul nostru, putem scădea riscul unei morți precoce.O dietă antiinflamatoare poate reduce riscul pentru cancer și boli cardiovasculare.
Dacă sperați să trăiți o viață lungă și sănătoasă, ați putea dori să îmbrățișați o dietă antiinflamatoare.

Noua cercetare publicată în Jurnalul de Medicină Internă sugerează că o dietă care include alimente cum ar fi fructele și legumele este asociată cu un risc mai mic de deces la o vârstă fragedă.Cercetarea a fost condusă de către Joanna Kaluza, DSc, profesor asociat la Universitatea de Vest din Varșovia, în Polonia. Ea a analizat 68 273 de bărbați și femei suedeze cu vârste cuprinse între 45 și 83 de ani. Studiul a urmat oamenii timp de 16 ani, iar cei care au rămas cu o dietă majoritară antiinflamatorie aveau cu 18% mai puțin risc de mortalitate din toate cauzele, risc de 13% mai mic de a muri de cancer și cu 20% mai puțin risc de a muri de boală de inimă .                                                                                    Ce este dieta antiinflamatoare?
Ali Webster, PhD, RD, director asociat al comunicațiilor de nutriție la Fundația Consiliului International Food Information,  se concentrează pe o dieta bogata in substante nutritive – in special antioxidanti -Acestia au fost legati cu „scăderea markerilor inflamației în corpurile noastre. ”                                                                                    “Principalii săi jucători sunt alimente cum ar fi fructele, legumele, grăsimile sănătoase – cum ar fi cele provenite din ulei de măsline și avocado – pește, nuci și ciocolată neagră”, a declarat Webster pentru Healthline. “Vinul roșu este uneori considerat a fi o componentă a unei diete antiinflamatoare, deși ar trebui să fie consumat cu moderare”.

Dana Hunnes, PhD, MPH, RD, un dietetician senior la UCLA Medical Center, a adaugat ca orice este „nutrienți dens“, cu „o mulțime de vitamine și minerale și culoare, de la sursă naturală“ ar fi o componentă locul ideala de dieta asta.                                                      Cu toate acestea, o dieta anti-inflamatore nu este doar despre ceea ce mananci, dar si ceea ce nu mananci.Webster a subliniat că alimentele bogate în sare, grăsimi saturate, zahăr și carbohidrați rafinati ar trebui să fie limitate sau evitate.Ea a spus că atunci când aceste tipuri de alimente sunt asociate cu markeri excesivi pentru inflamație – care este legată de aproape toate bolile cronice  prezintă un risc mai mare pentru cancer și diabet.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here