Ceea ce am experimentat în ultimele câteva luni, este un memento pentru a avea grijă de noi înșine: să mâncăm bine, să dormim, să ne mișcăm, să facem exerciții și să scădem stresul. Sună atât de simplu de realizat, dar majoritatea dintre noi nu la indeplinim.. Temelia unei sănătăți bune începe cu ceea ce mănânci. Un sistem imunitar sărac este dovada că există crapături în fundație. Iată câteva modalități simple, dar importante, de a vă stimula sistemul imunitar.

Mănâncă alimente reale întregi
Când doriți ca corpul dvs. să funcționeze în formă de vârf, trebuie să consumați nutrienții care îl ajută să funcționeze eficient. Alimente bogate în nutrienți care provin din plante și proteine ​​slabe. Dacă nu mâncați legume, este timpul să începeți. În fiecare zi, încercați să alegeți o legumă diferită de ziua precedentă. Îi sfătuiesc pe pacienții mei să „mănânce din curcubeu”. Acest lucru va ajuta să obțineți o varietate de vitamine și minerale care vă ajută să vă sprijiniți sistemul imunitar, oferindu-vă vitamine precum A, C și E, magneziu, zinc și acid folic.

Dormi

Deseori subestimăm puterea somnului și importanța acestuia pentru sistemul nostru imunitar.Somnul insuficient vă poate crește hormonii de stres și poate duce la inflamație. Lipsa de somn te face vulnerabil la virusuri și bacterii prin reducerea producției de anticorpi și scăderea producției de citokine. (O proteină care este necesară atunci când aveți o infecție pentru a o combate.) Somnul de proastă calitate vă poate afecta negativ intestinul, care adăpostește celulele care alcătuiesc sistemul dumneavoastră imunitar.

Recomand 7-8 ore. Copiii mici au nevoie de 10 sau mai multe ore, iar adolescenții au nevoie de aproximativ 10. Tehnologia vă poate inhiba capacitatea de a adormi și de a reduce calitatea somnului. Este o idee bună să se „oprească” cu aproximativ 1 oră înainte de culcare.

Dacă doriți un sistem imunitar sănătos,trebuie sa vă uitați la intestin. Mai mult de 70% din sistemul dumneavoastră imunitar rezidă acolo. Sunteți la fel de sănătoși ca flora / bacteriile din intestin. Puteți îmbunătăți mai întâi sănătatea intestinului prin reducerea zahărului, eliminarea mâncărurilor nesanatoase și scăderea stresului. Stresul cronic și mâncarea nesanatoasa afectează bacteriile tale bune, creând un mediu în care bugurile rele pot prospera. Fundația unei bune sănătăți intestinale începe cu ceea ce mănânci. Pentru a crește bacteriile bune din intestin, mănâncă mai multe fibre. Dietele cu conținut scăzut de fibre îngreunează supraviețuirea bacteriilor bune. Mâncați alimente precum leguminoase, nuci, semințe, fructe de pădure și legume. Consumați alimente fermentate precum usturoi, murături, kimchi, kombucha și kefir pentru a oferi intestinului probiotice naturale.

Reduce stresul
Când suntem stresați, capacitatea sistemului imunitar de a combate infecțiile este redusă. Stresul poate avea, de asemenea, un efect indirect asupra bolii. De prea multe ori, atunci când suntem sub stres, apelăm la obiceiuri proaste ca strategii de a face față, cum ar fi fumatul, consumul de alcool și consumul de mâncare nesanatoasa. Nu mai facem exerciții fizice și rămânem prea târziu privind televiziunea. Toate acestea pot avea un efect negativ asupra sănătății noastre. În perioadele stresante trebuie sa tinem un program, să găsim timp de relaxare și să facem lucruri care să ne aducă fericire și bucurie. Trebuie incurajeata practicarea atenției și a medierii. Există aplicații care vă pot ajuta să învățați să meditați și să respirați profund. Incearca. S-ar putea să fiți uimiți de cum 10-15 minute de meditație vă pot scădea stresul și vă pot stimula sistemul imunitar.

Exercițiu
Exercițiul încetinește eliberarea hormonilor de stres și se crede că ajută la eliminarea bacteriilor din plămâni și din tractul respirator.Este important să ne facem timp pentru exerciții fizice. Cu toate acestea, nu exagera. Prea mult exerciții fizice pot deveni sursa de stres în sine.

Completați lacunele nutriționale
Suplimentele de vitamine și minerale pot juca un rol vital atunci când nu mănânci corect sau când corpul tău este atacat.Cu toate acestea, atunci când este posibil, cea mai bună metodă de a obține nutrienții cheie pentru a vă stimula sistemul imunitar este din alimentație.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here