Exercitarea pentru sănătatea mintală: Cât de mult este prea mult?
Multe studii sugerează că exercițiile fizice pot ajuta oamenii să se ocupe de problemele de sănătate mintală și de a spori bunăstarea. Un nou studiu observațional – cel mai mare de acest tip până în prezent – confirmă acest lucru, dar extinde și o precauție: prea mult exercițiu poate afecta negativ sănătatea mintală?
Noi cercetări constată că puteți obține exerciții excesive și explică de cât de multă activitate fizică va beneficia de fapt sănătatea mintală.
Recent, cercetatorii de la Universitatea Yale din New Haven, CT, au analizat datele a 1,2 milioane de persoane din toate Statele Unite pentru a obtine o intelegere mai buna. Aproape orice fel de exercitiu poate ajuta.
Participanții la studiu au fost recrutați din întreaga America și au participat la ancheta privind sistemul de supraveghere a factorilor de risc de comportament în 2011, 2013 și 2015.Pentru analiza lor, cercetătorii au folosit nu doar informații demografice, ci și date despre sănătatea mintală și fizică a participanților, precum și comportamentele legate de sănătate. Singura tulburare specifică de sănătate mintală pe care cercetătorii au luat-o în considerare, totuși, a fost depresia.

În ceea ce privește tipurile de exerciții fizice incluse în studiu, cercetătorii s-au uitat la diferite tipuri de activități, inclusiv efectuarea de îngrijire a copiilor, efectuarea de activități casnice, ciclism, participarea la sala de sport și desfășurarea modului în care exercițiul afectează sănătatea mentală a unei persoane și ce excercitii sunt cele mai bune pentru o stimulare a dispozitiei.                                                                                                Mai important, ei au întrebat de asemenea  cât de mult exercițiu este prea mult.Cercetătorii au descoperit că diferitele tipuri de sport, orientate spre echipă, ciclism și exerciții aerobice sunt cele mai benefice pentru sănătatea mintală. Ei raportează această constatare,  într-o lucrare publicată acum în The Lancet Psychiatry.

“Depresia este cauza principală a dizabilității la nivel mondial și există o nevoie urgentă de a găsi modalități de îmbunătățire a sănătății mintale prin campaniile de sănătate a populației”, notează autorul studiului Dr. Adam Chekroud.                                      Exercitiul fizic este asociat cu o povara mai mica a sanatatii mintale la oameni indiferent de varsta, rasa, sexul, venitul gospodariei si nivelul de educatie.                                 Excitator, specificul regimului, cum ar fi tipul, durata si frecventa, a jucat un rol important in aceasta asociere. Folosim acum acest lucru pentru a incerca personalizarea recomandarilor de exercitii fizice si pentru a potrivi oamenii cu un regim de exercitii specifice care ajuta la imbunatatirea sănătatii mentale.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here