Sonal Chauhan sugerează Sukhasana pentru a vă ajuta mintea să se calmeze în timpul pandemiei


0

În cele mai incerte momente, singurul lucru care ne ajută să trecem este o minte calmă. Indiferent care este dificultatea, dacă mintea ta este în largul tău, vei putea lupta prin ea. Pandemia în curs de desfășurare a adus o mulțime de incertitudini în viața noastră, nu știm când lucrurile vor fi mai bune. Din cauza situației supărătoare, mulți oameni apelează la yoga datorită efectului său calmant.
În afară de a ne face corpul sănătos, ne face și mintea sănătoasă și de aceea actrița Sonal Chauhan jură pe el. Actrița practică yoga de ceva timp și împărtășește frecvent despre beneficiile sale și despre modul în care i-a schimbat viața. Recent, actrița a împărtășit o imagine cu ea în Sukhasana. Această asana specială este o formă de meditație care are efecte multiple.

În postarea ei, actrița scrie: „Să revenim astăzi la elementele de bază și doar să închidem ochii, să ne curățăm gândurile, să respirăm și să ne îmbibăm cu toată pozitivitatea pe care universul o poate oferi. Și radiați-o toată ziua. Sukhasana este o postură fundamentală.

Această postură necesită flexibilitate a șoldului și rezistență la spate pentru a menține poza pentru perioade mai lungi de timp. Pentru cei cu șolduri strânse și / sau cei obișnuiți să stea pe scaune, Easy Pose poate necesita un plus exersează și încălzește-te. Îmbunătățește postura, întărește spatele, îmbunătățește concentrarea și concentrarea și promovează relaxarea. ”
Vorbind despre modul în care vă ajută mintea, Sukanya Patil, un expert în yoga, spune: „Postura Sukhasana elimină stresul și anxietatea; induce calmul minții; îmbunătățește circulația sângelui în șolduri, picioare, coloana vertebrală, spate și zona pelvisului și ajută imens organele digestive. Obțineți energie proaspătă și întinerită. În viața noastră agitată de zi cu zi, nu avem șansa să stăm pe pământ și să ne relaxăm. În Sukhasana, vă așezați pe podea, vă pliați picioarele și vă trageți picioarele sub coapsă opusă, mâinile libere pe genunchi cu palmele deschise. Vă veți simți foarte confortabil și relaxat în această postură pentru o lungă perioadă de timp. Aceasta este o postură ideală pentru a vă arunca în meditație concentrându-vă și concentrându-vă asupra minții. “


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *