Software-ul de vanzari


0

Categorii populare de software de vânzări:

1.Software-ul CRM?

Ce este software-ul CRM?
Software-ul CRM (software de management al relațiilor cu clienții), denumit uneori software de automatizare a forței de vânzări (SFA), ajută companiile să urmărească și să gestioneze interacțiunile cu clienții într-un singur sistem de înregistrare. Un CRM va înregistra interacțiunile dintre o afacere, potențialii ei și clienții existenți. De asemenea, va ușura acele interacțiuni prin plasarea tuturor datelor relevante ale clienților – inclusiv informațiile de contact, istoricul și rezumatele tranzacțiilor – într-o înregistrare live concisă.

Software-ul CRM este cel mai frecvent implementat în departamentele de vânzări pentru a acționa ca centru central pentru automatizarea forței de vânzări, inclusiv gestionarea contactelor, a contului și a oportunităților. Software-ul CRM este adesea livrat separat de alte soluții de întreprindere, cum ar fi sistemele ERP, software-ul de automatizare de marketing și software-ul de servicii pentru clienți, dar este adesea integrat cu alte aplicații de afaceri pentru a facilita o experiență îmbunătățită și coordonată a clienților.

Pentru a se califica pentru includerea în categoria CRM, un produs trebuie:

Sa furnizeze un set delimitat de funcții legate de vânzări
Sa consolideze istoricul clienților și tranzacțiile într-o singură interfață
Sa urmareasca clienții potențiali și contactele de-a lungul canalului de vânzări
Sa facilitaze comunicarea în toate fazele ciclului de viață al clientului
Sa integreze funcții într-o bază de date și platformă unificatoare

2.Software-ul de compensare a vânzărilor

Software-ul de compensare a vânzărilor automatizează contabilitatea și administrarea comisioanelor și a planurilor de stimulare pe baza mai multor reguli personalizabile, cum ar fi rolul angajatului, mandatul sau tipul de vânzare. Software-ul oferă, de asemenea, agenților de vânzări o privire detaliată asupra câștigurilor anterioare și a veniturilor prognozate. Acest lucru oferă vânzătorilor calcule de compensare bazate pe potențiale tranzacții încheiate, ceea ce le permite vânzătorilor să planifice diferite scenarii de compensare. Acest lucru poate ajuta la motivarea și stimularea vânzătorilor să înțeleagă adevăratul potențial de câștig.

Software-ul de compensare a vânzărilor este utilizat de echipele de vânzări, contabilitate și administrație. Deoarece structurile de compensare a vânzărilor diferă adesea de cele ale restului unei afaceri, aceste instrumente promovează practici contabile mai puțin consumatoare de timp și predispuse la erori. Acest software este de obicei implementat ca parte a unei infrastructuri software de compensare mai ample. Aceasta poate include software-ul de salarizare, de contabilitate sau de facturare.

Multe instrumente de compensare a vânzărilor se integrează și cu alte instrumente de vânzări, cum ar fi software-ul de gestionare a performanței vânzărilor, software-ul de analiză a vânzărilor sau software-ul de gamificare a vânzărilor.

Includerea în categoria Compensarea vânzărilor:

Activați personalizarea și administrarea planurilor de compensare bazate pe vânzări
Realizați rapoarte pentru analiza performanței vânzărilor
Integrați cu instrumentele de vânzări, administrare și contabilitate

3.Software-ul de asistent de vânzări AI

Ce este software-ul AI Sales Assistant?
Asistenții de vânzări AI, denumiți și asistenți virtuali de vânzări AI, sunt instrumente care ajută reprezentanții de vânzări prin automatizarea sarcinilor și proceselor prin inteligența artificială încorporată. Aceste sarcini pot include calificarea și urmărirea potențialului, managementul conductelor, prognoza, programarea întâlnirilor și introducerea datelor. Asistenții de vânzări AI sunt cel mai frecvent folosiți de echipele de vânzări și marketing pentru a automatiza sarcinile de rutină și a elibera timp pentru a gestiona responsabilități mai complexe și mai implicate. Aceste produse vor funcționa adesea alături de alte programe sau se vor integra cu un software CRM existent, dar multe sunt și produse de sine stătătoare.

Asistenții de vânzări AI pot avea o suprapunere largă cu software-ul de marketing conversațional, software-ul de analiză a vânzărilor și software-ul de informații despre vânzări. Cu toate acestea, asistenții de vânzări AI în ansamblu se diferențiază de alte instrumente datorită capacităților lor de automatizare a sarcinilor, inteligenței artificiale și concentrării pe echipele de vânzări.

Pentru a se califica pentru includerea în categoria Asistenți de vânzări AI, un produs trebuie:

Sprijiniți echipele de vânzări prin automatizarea sarcinilor de bază sau oferind informații predictive
Utilizați inteligența artificială încorporată ca caracteristică principală

4.Software-ul de apelare automată

Ce este software-ul de apelare automată?
Software-ul de apelare automată formează automat numerele de telefon extrase dintr-o listă și se conectează fie la un agent live, fie la un mesaj preînregistrat. Apelările automate elimină sarcina obositoare de a apela manual numerele de telefon individuale, permițând reprezentanților să se concentreze în schimb asupra conținutului și transmiterii mesajelor lor. Dialerele automate sunt utilizate într-o mare varietate de setări și industrii, inclusiv vânzări, îngrijire medicală, educație și ospitalitate.

Software-ul de apelare automată necesită adesea un computer, un modem vocal și o linie telefonică activă, deși sunt disponibile și soluții bazate pe cloud. Unele soluții impun companiilor să cumpere și să găzduiască ele însele hardware-ul necesar, în timp ce altele includ găzduirea hardware în produsul lor gratuit sau oferă un abonament suplimentar. Hardware-ul necesar nu este întotdeauna specific și, în schimb, aplicația poate rula pe un computer sau pe un telefon mobil.

Multe produse de apelare automată se integrează direct cu software-ul CRM existent sau sunt integrate în software-ul de infrastructură a centrelor de contact sau în serviciile de telecomunicații pentru centre de apel, dar există și o mulțime de opțiuni independente. Software-ul de apelare automată are, de asemenea, o suprapunere largă cu software-ul de urmărire a apelurilor de ieșire. Acestea sunt distincte prin aceea că dialerele automate vor apela automat numerele de telefon dintr-o listă, în timp ce software-ul de urmărire a apelurilor de ieșire trebuie să fie solicitat să sune și se concentrează pe stocarea datelor din apelul în sine.

Pentru a se califica pentru includerea în categoria Apelare automată, un produs trebuie:

Apelați automat numere de telefon dintr-o listă prestabilită
Prezentați un mesaj sau o solicitare preînregistrată odată ce se răspunde la apel sau conectați-vă la un agent live


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *