Software de marketing


0

Categorii populare de software de marketing
1.Software de marketing bazat pe cont
Software-ul de marketing bazat pe cont (ABM) realinează departamentele de marketing și vânzări departe de strategiile generale de branding și de generare de clienți potențiali prin identificarea conturilor țintă de calitate înainte de implementarea unei strategii de marketing personalizate. Software-ul ABM oferă instrumente pentru automatizarea și reducerea procesului îndelungat de identificare a potențialilor și de dedicare a resurselor potrivite pentru a cultiva cele mai promițătoare conturi. Software-ul ABM le permite utilizatorilor să genereze clienți potențiali cu înaltă calificare, să creeze călătorii de cumpărare personalizate, să crească valoarea de viață a clienților și să creeze oportunități suplimentare pentru conturi în curs de dezvoltare. ABM le permite utilizatorilor să combine datele prospectului cu tehnologiile în timp real ale experienței clienților pentru a facilita o strategie de marketing bazată pe cont. Acest lucru permite organizațiilor să alinieze echipele de marketing și vânzări la obiectivele companiei. Software-ul ABM poate fi folosit pentru a achiziționa conturi noi, pentru a cultiva conturi existente și promițătoare și pentru a extinde și a dezvolta conturile de întreprindere. Unele produse ABM se pot integra cu aplicații de vânzări și marketing terțe, cum ar fi platformele de automatizare a marketingului și managementul relațiilor cu clienții sau software-ul CRM, pentru a viza și a prioritiza mai bine comunicațiile cu conturile cheie.

Managementul contului
Ce face?
O strategie de marketing de calitate bazată pe cont necesită colectare de informații, comunicare continuă de vânzări-marketing și cunoaștere generală la nivelul întregii organizații a conturilor țintă și a ciclurilor de vânzări în curs. Oamenii de vânzări care fac contacte și agenții de marketing care primesc clienți potențiali trebuie să știe rapid dacă acest cont este deja în discuții pentru o înțelegere, precum și rezultatele oricărei investigații efectuate de vânzări sau marketing pentru a stabili dacă contul este potrivit pentru produsele lor. Sistemele de management al conturilor servesc la documentarea și comunicarea acestor informații între departamente. Aceste sisteme (1) automatizează transferul de informații importante despre cont între persoane de contact și conturile lor legate, (2) comunică detaliile la nivel de cont între vânzări și marketing și (3) gestionează canalele de marketing sau conductele de vânzări la nivel de cont.

Cum o face?
Sistemele de gestionare a conturilor tind să se integreze cu sistemele de automatizare a vânzărilor sau de marketing și să mențină informațiile despre cont în acele baze de date, dar unele pot servi și ca un sistem de înregistrare independent. Într-un sens simplu, „cum” de gestionare a contului este doar adăugarea înregistrării contului ca obiect pentru a fi documentat (o înregistrare care există deja în multe sisteme CRM). Valoarea gestionării contului derivă dintr-un control administrativ mai mare asupra de unde provin informațiile despre cont, modului în care acestea actualizează alte părți ale sistemului și gestionarea dublurilor sau a informațiilor despre cont lipsă.

De exemplu, un client potențial dintr-un cont existent poate intra într-un sistem cu propriile sale informații firmografice (cum ar fi dacă liderul și-a selectat dimensiunea companiei pe un formular). Dacă acest lucru contrazice informațiile existente ale contului, cum gestionează sistemul neconcordanța? Care este considerat master record? Și ce notificări sau fluxuri de lucru inițiază această schimbare de informații?

Sistemele de gestionare a conturilor oferă, de asemenea, instrumente pentru a face sistemele de automatizare a vânzărilor sau a marketingului mai centrate pe cont, cum ar fi:

Crearea listelor țintă, cu instrumente automate pentru a elimina conturile care nu se potrivesc.
Canale de marketing și conducte de vânzări care documentează modul în care conturile generale se mișcă prin ciclul de cumpărare, pe lângă mișcarea bazată pe clienți potențiali.
Analiza implicării contului, documentarea și măsurarea clicurilor, conversiilor și apelurilor la toate persoanele de contact dintr-un cont.
Cum să alegi?
Sistemele de management al conturilor ar trebui evaluate pe baza alinierii lor cu strategia ABM a marketingului. Schițați cum sunt achiziționate datele contului, ce înregistrări trebuie să fie actualizate, ce date trebuie să fie înregistrate, cine trebuie să le vadă și către ce alte sisteme trebuie să fie transmisă. Un produs de gestionare a contului trebuie să sprijine fluxul de lucru și strategia organizației dvs.

Inteligența contului
Ce face?
Marketingul bazat pe cont înlocuiește o pâlnie tradițională cu vârf larg cu o pâlnie de marketing mai îngustă și mai concentrată. Conturile trebuie să fie calificate înainte de a deveni clienți potențiali, iar acest lucru necesită date. Produsele de informații despre cont (1) conectează clienții potențiali existenți dintr-o bază de date de marketing la contul lor și furnizează date eligibile despre acea companie și (2) conectează agenții de marketing la conturi potențiale pe baza caracterului lor ideal al contului. De asemenea, aceștia pot (3) implementa un motor de punctare a clienților potențiali pentru a califica mai bine clienții potențiali și pentru a optimiza lista de conturi țintă a unui agent de marketing.

Cum o face?
Platformele Sales Intelligence se concentrează în mod tradițional pe date precum informațiile de contact și ierarhia personalului companiei. Inteligența conturilor extinde acest focus la:

a)Date firmografice, cum ar fi industria, locația, infrastructura IT sau istoricul investițiilor.
b)Date despre adrese IP, atașarea adreselor IP la companii cunoscute și departamente ale companiei.
c)Semnale de cumpărare, cunoscute și ca date de intenție sau marketing predictiv, detaliate mai jos.

Platformele de informații sunt adesea pline de date învechite, lipsă sau irelevante. Ca remediu, platformele de informare a contului au început să se bazeze mai mult pe fluxurile de date ale contului actualizate automat. Varietatea datelor furnizate diferă foarte mult între platforme, dar poate include mențiuni media, sentimentul rețelelor sociale, analiza domeniului site-ului web și activitatea web a angajaților și a motorului de căutare. Platformele de informații despre cont pot livra aceste date cu ridicata sau le pot utiliza pentru a interpreta semnalele de cumpărare, cum ar fi notificarea agenților de marketing atunci când un cont țintă primește o investiție considerabilă sau angajații unui cont caută produse similare cu ale lor.

Din cauza acestei treceri către date mari de marketing, marketerii sunt acum împovărați cu zgomotul din industrie, în loc de semnale de cumpărare interpretabile. Pentru a face platformele mai utile, unii furnizori au dezvoltat sisteme de punctare a clienților potențiali sau de calificare a clienților potențiali pentru a ghida agenții de marketing către conturile lor ideale. Un motor de scoring potențial sau de scoring cont poate evalua conturile folosind:

a)Persona, un set predefinit de criterii firmografice și de semnal de cumpărare de către un marketer.
b)Algoritm proprietar cu criterii/comportament relevante determinate de furnizorul ABM.
c)Inteligența artificială sau învățarea automată, oferind perspective de cont similare celor care au deja rate ridicate de închidere sau au demonstrat niveluri ridicate de implicare.

Publicitate bazată pe cont
Ce face?
Atunci când negociază vânzări complexe sau costisitoare, un cumpărător primește contribuții și aprobare de la un număr de părți interesate din organizația sa – multe dintre ele cu care echipa de vânzări nu poate intra niciodată în contact. Direcționarea anunțurilor pe bază de cont este concepută pentru a vinde tuturor celor implicați în procesul de cumpărare, chiar și celor cu care vânzările nu vorbesc niciodată. Prin plasarea unor stocuri de publicitate foarte țintite și extrem de personalizate, agenții de marketing pot influența deciziile de cumpărare și pot dezvolta notorietatea mărcii într-o companie la costuri reduse (foarte puține impresii), chiar înainte ca vânzările să ajungă. Direcționarea anunțurilor în funcție de cont (1) segmentează publicul după cont și (2) difuzează anunțuri cont cu cont.

Cum o face?
Publicitatea bazată pe cont segmentează publicul prin difuzarea de anunțuri către:

a)Adrese IP specifice utilizate de conturile țintă.
b)Vizitatorii site-ului web cu cookie-uri din conturile țintă.
c)Sistemul oferă de obicei o bază de date cu adrese IP cunoscute, în timp ce adrese suplimentare pot fi obținute și de la anumiți vizitatori ai site-ului web sau de la un schimb de e-mail. Vizitatorii site-ului primesc cookie-uri atunci când ajung pe pagina dvs., ceea ce poate surprinde părțile interesate din cont care lucrează din alte locații. Aceste sisteme se integrează apoi cu schimburile de anunțuri sau oferă platforme de cerere (DSP) cu capacitatea de a plasa anunțuri în fața clienților potențiali pe care marketerii i-au calificat deja. Orice canal, inclusiv marketing pe mobil și prin SMS, reclamă socială, căutare, afișare și publicitate video, pe care persoanele de contact din cont le întâlnesc în timpul zilei de lucru, poate transmite mesaje de brand.

Cum să alegi?
Platformele de publicitate bazate pe cont ar trebui evaluate pe baza acestor criterii:

a)Disponibilitatea adresei IP
b)Ușurința orchestrarii campaniilor publicitare
c)Crearea de campanii multicanal
d)Sincronizarea campaniilor direcționate pe IP și cookie-uri
e)Eficacitatea publicității
f)Atingerea publicului țintă
g)Logodnă
Personalizare digitală
Ce face?
O strategie de marketing eficientă bazată pe cont implică adesea realizarea de călătorii de cumpărare personalizate pentru fiecare cont sau pentru fiecare persoană de cont. Fiecare contact de cont care întâlnește marca trebuie să primească conținut în conformitate cu propunerea de cumpărare pe care vânzările și marketingul au dezvoltat-o. Acest lucru se poate face cu propuneri personalizate și conversații de vânzări în curs, dar (după cum sa discutat în ceea ce privește publicitatea), factorii de decizie cu care vânzările nu vorbesc niciodată, cercetează produsul dvs. în mod independent. Personalizarea bazată pe cont oferă vizitatorilor experiențe web concepute special pentru ei, pe baza contului lor asociat.

Cum o face?
Software-ul de personalizare web a evoluat din platformele de testare A/B utilizate pentru optimizarea site-urilor web. Platformele de testare A/B oferă diferite experiențe web vizitatorilor selectați aleatoriu. Combinarea capacităților de bifurcare a traficului ale testării A/B cu segmentarea publicului în timp real permite experiențe web sau mobile personalizate pentru nevoile individuale ale vizitatorilor. Pentru personalizarea bazată pe cont, datele în timp real sunt aceeași adresă IP a contului și cookie-uri de redirecționare discutate în secțiunea de publicitate. Atunci când o adresă IP predeterminată sau un browser cu cookie-uri accesează un site, software-ul de personalizare bazat pe cont implementează o pagină personalizată concepută special pentru acea vânzare.

Cum să alegi
Platformele de personalizare bazate pe cont ar trebui evaluate pe baza acestor criterii:

a)Disponibilitatea adresei IP
b)Ușurință de personalizare
c)Ușurință și flexibilitate în proiectarea paginii
d)Managementul campaniilor de personalizare
e)Netezimea și calitatea experienței web
f)Analize de implicare


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *