Sisteme de menegement al continutului


0

Cele mai bune sisteme de management al conținutului
Companiile folosesc sisteme de management al conținutului (CMS) pentru a gestiona, stoca și urmări proiectele de conținut de la creare până la publicare. Companiile beneficiază de soluțiile CMS utilizând o abordare mai holistică, care permite utilizatorilor să colaboreze la proiecte și să urmărească performanța conținutului. Sistemele de management al conținutului ajută, de asemenea, companiile să organizeze fișiere multimedia, să acceseze fișiere din cloud și să caute prin surse de date nestructurate.

Ce sunt sistemele de management al conținutului?
În cei mai simpli termeni, un sistem de management al conținutului (CMS) este o soluție software care creează, gestionează, stochează și urmărește conținut digital. Un sistem de management al conținutului servește drept infrastructură pentru un site web sau un sistem de stocare, astfel încât companiile și utilizatorii să se poată concentra pe conținutul lor însuși și pe prezentarea acestuia, dacă este o platformă orientată spre exterior.

Sistemele de gestionare a conținutului pot fi utilizate pentru a gestiona conținutul pe un singur computer, dar sunt de mai multe ori utilizate pentru a crea și organiza conținut pentru o întreagă afacere sau pe un site web. Tipurile de conținut care pot fi găzduite sunt practic nesfârșite; Sistemele de gestionare a conținutului pot găzdui totul, de la simple documente text la seturi masive de date la videoclipuri și imagini.

Sistemele de management al conținutului pot varia foarte mult în funcție de funcționalitate, unele servind în principal ca stocare de conținut sau șabloane de site-uri web, iar altele oferind funcții mai ample de colaborare și urmărire a proiectelor.

Cine folosește sistemele de management al conținutului?
Având în vedere natura flexibilă a software-ului de gestionare a conținutului, aceste soluții pot fi utilizate în mai multe moduri utile. Practic, fiecare afacere folosește cel puțin un sistem de management al conținutului, dacă nu mai mult.

Echipele pot folosi un sistem de management al conținutului de afaceri pentru a crea documente text, pentru a colabora la ele în timp real și apoi pentru a le stoca pentru utilizare ulterioară. Stocarea poate include atât un spațiu personal, cât și un spațiu colaborativ, cu posibilitatea de a muta cu ușurință conținutul de la unul la altul.

Reprezentanții de marketing se pot referi la un sistem de management al activelor digitale pentru a căuta și a prelua rapid sigle relevante, fișiere media și alte active specifice mărcii, care altfel ar fi dificil de urmărit.

Companiile de toate dimensiunile gestionează înregistrările pentru angajații lor folosind un sistem de management al conținutului securizat care oferă spațiu de stocare amplu și funcționalități de permisiuni. Poate eticheta și arhiva rapid sute de documente care altfel ar necesita ore de muncă pentru a le revizui manual.

Sistemele de gestionare a conținutului web pot servi drept portofoliu sau CV pentru persoanele care caută un spațiu digital profesional, ieftin pentru a-și comercializa munca. WCM-urile oferă artiștilor și scriitorilor o platformă pentru a-și publica și prezenta lucrările fără a lucra cu o entitate externă.

Care sunt diferitele tipuri de sisteme de management al conținutului?
Managementul conținutului de afaceri – Cele mai recunoscute sisteme de management al conținutului sunt soluțiile software de management al conținutului de afaceri. Aceste soluții sunt adesea folosite pentru uz personal pentru a gestiona, stoca și partaja fișiere, imagini și videoclipuri, dar există și versiuni centrate pe afaceri care iau în considerare și regulile de conformitate și guvernanță. Sistemele de management al conținutului de afaceri se pot integra și cu alte sisteme de management al conținutului, dar sunt distincte prin funcțiile lor predominante de colaborare.

Managementul activelor digitale – Software-ul de management al conținutului de afaceri este similar, dar diferit de software-ul de management al activelor digitale (DAM), prin faptul că acesta din urmă se concentrează în primul rând pe curatarea fișierelor media specifice mărcii. Sistemele de management al activelor digitale sunt utilizate în principal de echipele de marketing și operațiuni pentru a-și gestiona prezența online a mărcii. Din acest motiv, DAM-urile oferă o capacitate puternică de import și export, procesare optimizată și instrumente de conversie automată a tipurilor de fișiere.

Gestionarea conținutului web – Un alt tip popular de sistem de management al conținutului este sistemul de management al conținutului web (WCM), care se concentrează pe crearea, editarea și publicarea de fișiere text, grafice audio și video. Sistemele de management al conținutului web oferă șabloane frontale din care utilizatorii să aleagă, astfel încât aceștia să se poată concentra în primul rând pe conținutul lor. Acest lucru le face populare printre bloggeri și artiști.

Enterprise content management (ECM) – Sistemele Enterprise content management (ECM) sunt utilizate de companii pentru a găzdui și gestiona conținut în bloc, inclusiv documente, înregistrări, informații despre produse și e-mailuri. ECM este foarte asemănător cu restul fraților săi CMS, dar oferă controale de securitate și conformitate mai aprofundate. Sistemele ECM oferă, de asemenea, funcții suplimentare de automatizare a proceselor, pentru a reduce timpul petrecut pentru depunerea, etichetarea și căutarea redundante.

CMS fără cap – În urma unui peisaj digital care se diversifică rapid, un tip emergent de sistem de management al conținutului este CMS fără cap. Headless CMS oferă doar backend-ul necesar pentru un sistem de management al conținutului, permițând dezvoltatorului să folosească orice front-end dorește. Aceasta oferă opțiuni extinse de personalizare și este utilă atunci când dezvoltați site-uri care vor fi vizualizate de pe o varietate de dispozitive.

De ce ar trebui să utilizați un sistem de management al conținutului
În timp ce costul inițial al unor sisteme de management de conținut poate fi mare (în funcție de tipul de care aveți nevoie), acesta vă poate economisi dvs. sau afacerii dvs. o avere și o durere de cap masivă pe termen lung.

Sistemele de gestionare a conținutului îndepărtează sarcina etichetării, arhivării și stocării conținutului fizic. Stocarea fizică a înregistrărilor, fișierelor și rapoartelor necesită o cantitate enormă de spațiu care poate fi costisitor de închiriat și o bătaie de cap pentru a naviga. Forța de muncă necesară pentru a stoca fizic fișierele poate fi impunătoare; timpul echipei tale poate fi petrecut mai bine în alte domenii care necesită mai multă atenție și atenție.

Multe sisteme de management al conținutului oferă, de asemenea, un control aprofundat al versiunilor și verifică redundanța fișierelor, ceea ce poate asigura că o întreagă companie are acces la versiunile adecvate ale materialelor. Aceasta poate fi o performanță provocatoare fără un sistem de gestionare a conținutului care să o gestioneze.

Pentru sistemele de management al conținutului care sunt mai orientate spre exterior, cum ar fi site-urile web și portofoliile de comerț electronic, utilizatorii pot face cu ușurință modificări rapide care se actualizează imediat. Sistemele de management al conținutului web sunt concepute pentru a fi simple și intuitive, chiar și pentru non-designeri sau non-dezvoltatori, astfel încât utilizatorii să se poată concentra exclusiv pe conținut.

Costul unui sistem de management al conținutului
Sistemele de management al conținutului pot varia masiv în ceea ce privește costul, în funcție în principal de tipul de soluție SaaS pe care o caută o companie, de cantitatea de stocare necesară și de modul de implementare (local vs. bazat pe cloud).

Unele soluții de gestionare a conținutului sunt complet gratuite (în special Google Drive, Dropbox și WordPress). Cu toate acestea, pot exista costuri suplimentare, în funcție de nevoile de scalare ale unei companii. În cazul software-ului de management al conținutului de afaceri, multe soluții gratuite vor necesita achiziționarea de mai mult spațiu, în cazul în care epuizați. Pentru unele soluții gratuite de gestionare a conținutului web, utilizatorii trebuie să plătească pentru spațiu suplimentar de găzduire sau șabloane dacă nu sunt mulțumiți de opțiunile gratuite disponibile.

Alte sisteme de management al conținutului sunt scumpe de la început. Sistemele de management al conținutului pentru întreprinderi pot fi deosebit de costisitoare, având în vedere funcționalitatea extinsă și spațiul de stocare necesar. Acest preț poate crește dacă un software necesită ca o companie să găzduiască un server la fața locului sau dacă soluția utilizează stocare bazată pe cloud. Cu toate acestea, multe soluții oferă o scară de preț variabilă determinată de dimensiunea companiei.

Cum să alegi un sistem de management al conținutului
Caz de utilizare – Pentru ce intenționați să utilizați soluția de gestionare a conținutului? Aveți nevoie de o soluție software simplă de stocare și partajare a fișierelor sau aveți nevoie de funcționalități mai complexe sau specifice? Ce fel de echipă folosește acest sistem de management al conținutului?

Buget – Căutați o soluție gratuită sau sunteți dispus să faceți upgrade în funcție de necesitate? Căutați o soluție de întreprindere personalizabilă, construită în jurul nevoilor specifice ale companiei dvs.?

Număr de colaboratori sau utilizatori – Câte persoane vor accesa zilnic acest sistem de management al conținutului? Veți avea nevoie de diferite grupuri de utilizatori și permisiuni pentru ei? La ce va fi permis fiecăruia dintre aceste grupuri să acceseze și să editeze?

Categorii de sisteme de management al conținutului
Software pentru portalul clientului
Software de colaborare pentru conținut în cloud
Instrumente CMS
Sisteme de comentare
Sisteme de management al conținutului componentelor
Software pentru sisteme de proiectare
Software de căutare pe desktop
Software de management al activelor digitale
Platforme de experiență digitală (DXP)
Software de gestionare a drepturilor digitale (DRM).
Sisteme de management al conținutului întreprinderii (ECM).
Software de migrare a fișierelor
Software CMS fără cap
Software de optimizare a imaginii
Software de management al cunoștințelor
Software Live Blog
Software de localizare
Software de automatizare a formularelor mobile
Software OCR
Software de generare de formulare online
Software de verificare online
Software de conținut generat de utilizatori
Software CMS video
Software Virtual Data Room
Software de accesibilitate web
Software de gestionare a conținutului web
Software pentru crearea de site-uri web
Software de monitorizare a modificărilor site-ului web
Software de captură de ecran pentru site-ul web
Software de gestionare a site-ului WordPress


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *