Platforme de publicitate digitala


0

Cele mai bune platforme de publicitate digitală

Tot ce trebuie să știți despre publicitatea digitală
Publicitatea digitală se referă la orice publicitate care are loc online. Mai multe canale sunt disponibile pentru agenții de publicitate pentru a plasa anunțuri și include instrumente de gestionare a campaniilor pentru fiecare canal. Fiecare canal acceptă diferite tipuri de media digitale și opțiuni de plasare pentru a atrage atenția potențialilor clienți. Diferitele canale au, de asemenea, valori diferite prin care agenții de publicitate sunt taxați. Pe scurt, agenții de publicitate au multe de gândit. Pentru a simplifica totul, G2 Crowd a realizat o defalcare a fiecărui canal digital pentru a oferi fundalul necesar implementării unei strategii de publicitate digitală.

În timp ce acest ghid se concentrează în mod special pe opțiunile pe care le au agenții de publicitate atunci când intră în peisajul publicității online, inclusiv software-ul de publicitate digitală care ar putea fi cel mai bun pentru afacerea dvs., spațiul în ansamblu este mult mai larg și include alte părți, cum ar fi editorii de site-uri web.

Din perspectiva advertiserului, principala preocupare este cumpărarea de spațiu publicitar pe site-urile editorilor pentru a ajunge la publicul dorit. Agenții de publicitate fac asta fie prin oferte directe, de la persoană la persoană, fie prin cumpărarea de anunțuri digitale în mod programatic prin intermediul unui software de publicitate.

Instrumentele de gestionare a campaniilor pentru agenții de publicitate îi ajută pe agenții de publicitate să difuzeze și să gestioneze anunțuri printr-o varietate de canale publicitare. Canalele digitale includ display, video, mobil, social și căutare. În plus, DSP-urile sunt incluse în produsele de gestionare a campaniilor pentru agenții de publicitate, deoarece sunt necesare pentru a licita și a difuza anunțuri în timp real prin intermediul schimburilor de anunțuri.

Care sunt obiectivele acestui ghid?
La fiecare dintre aceste 5 întrebări se răspunde pentru fiecare canal de publicitate:

De ce: de ce este important canalul? Ce îl face unic și de ce ar trebui să îl considerați?

Unde: clienții potențiali vor vedea aceste anunțuri? Pe ce fel de site-uri web și unde pe pagină se află aceste campanii?

Formate: care sunt diferitele formate de anunțuri acceptate de un canal? Cum se numesc si care sunt specificatiile? Cum arată aceste reclame?

Prețuri: cum sunt tarifate anunțurile de pe acest canal? După ce valori sunt taxate anunțurile (de exemplu, CPC, CPV, CPA)? Care sunt prețurile medii pentru aceste formate de anunțuri?

Tendințe: Despre ce vorbesc practicienii și experții din spațiul de publicitate digitală cu privire la fiecare canal? De ce tendințe ar trebui să fii conștient atunci când te gândești să faci publicitate pe un canal?

Continuați cu ghidul de mai jos. La final, cititorii ar trebui să se simtă familiarizați și încrezători cu partea de publicitate a spațiului publicitar digital.

Dacă sunt gata să înceapă să plaseze reclame digitale, agenții de marketing pot evalua opțiunile software de publicitate digitală accesând recenzii și evaluări ale utilizatorilor reali pentru produsele din fiecare canal:

Software de publicitate multicanal
Caută software de publicitate
Afișează software de publicitate
Software de publicitate mobil
Software de publicitate socială
Software de publicitate video
Platforme la cerere (DSP)

Categorii de platforme de publicitate digitală
Software de inteligență publicitară
Software de rețea publicitară
Software de management al campaniilor pentru agenții de publicitate
Faceți clic pe Fraud Software
Platforme de gestionare a datelor (DMP)
Software de rezoluție a identității
Alte programe de publicitate digitală
Software de căutare plătită
Software de gestionare a anunțurilor pentru editor
Platforme de publicitate media de vânzare cu amănuntul
Software de retargeting


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *