În timp ce Crăciunul 2020 nu a fost anulat – cel puțin încă nu – Covid-19 a redus semnificativ sezonul festiv de petrecere în două dintre cele mai importante magazine din Dublin.

Pentru prima dată în mai mult de un deceniu, Brown Thomas a oprit deschiderea magazinului de Crăciun în august, cu o purtătoare de cuvânt spunând că sălile sale – sau cel puțin ultimul etaj de pe strada Grafton – nu vor fi acum împodobite cu ramuri de holly până la mijloc din septembrie.

Sezonul care va fi vesel va începe chiar mai târziu pe partea de nord a Liffey, Arnotts hotărând să amâne deschiderea magazinului de Crăciun până la începutul lunii octombrie, întrucât țara continuă să se confrunte cu o criză de sănătate publică fără precedent care a temperat semnificativ pofta de a cheltui pe frivolitate în magazinele de cărămizi și mortare.

Dezaprobare
În fiecare an, pe măsură ce corul dezaprobării legat de magazinele de Crăciun care stau cu articole de întoarcere la școală și articole de picnic a crescut, comercianții cu amănuntul și-au menținut poziția, subliniind că nu fac decât să răspundă la cerere și nu sunt de fapt obligând consumatorii să cumpere brazi de plastic falși sau calendare de Advent.

În timp ce cumpărăturile de Crăciun vor veni târziu în Irlanda, a fost o poveste diferită peste apă. În Marea Britanie, o creștere a interesului de Crăciun în timpul coronavirusului a văzut unii comercianți cu amănuntul în mișcare mai devreme decât în ​​mod normal.

John Lewis și-a deschis magazinul online de Crăciun săptămâna trecută, spunând că căutările de produse festive s-au aproape cvadruplat în comparație cu 2019. Acesta a sugerat că cumpărătorii, obosiți de blocare, au continuat să se gândească la modul în care ar putea să-și decoreze casele din decembrie. .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here