Criza fortei de munca


0

Restaurantele văd că mesele se întorc, dar simt o criză a forței de muncă, deoarece angajarea devine o prioritate de top.
Francizii și restaurantele mari caută forță de muncă pe o piață din ce în ce mai strânsă.
Stimulul suplimentar, atât prin plăți directe către indivizi, cât și prin prestații sporite de șomaj, este o potențială sabie cu două tăișe pentru restaurante.
Consumatorii au mai mulți bani la îndemână și se întorc să ia masa, dar unii operatori consideră că eforturile de stimulare economică îi stimulează pe lucrători să rămână acasă.

Restaurantele se luptă să-și găsească muncitori pe măsură ce masa în persoană revine.
Daniel Halpern caută să angajeze 800 de lucrători și nu a fost ușor.

Halpern este CEO al Jackmont Hospitality, o companie de servicii alimentare din Atlanta, care francizează aproximativ 45 de restaurante, inclusiv TGI Friday în toată țara.

Dinnerii se întorc. Dar Halpern speră că, în săptămânile următoare, locațiile sale vor avea personal adecvat pentru a se asigura că patronii pe care îi aștepta vor avea experiența pe care au ajuns să o aștepte.

Cum putem defini calitățile unui bun angajat? Ce caută angajatorii atunci când separă muncitorul mediu de cel bun și genial? În timp ce fiecare afacere va avea propriile sale nevoi unice, există unele caracteristici de top ale angajaților pe care toată lumea le apreciaza.

Iată câteva dintre calitățile specifice căutate de angajatori

1. Etica în muncă: stabilirea și atingerea obiectivelor

2. Încredere: Urmăriți în mod consecvent

3. Atitudine pozitivă: Crearea unui mediu bun

4. Auto-motivat: Lucrul eficient cu puține directive

5. Orientat spre echipă: Profitați maxim de colaborare

6. Comunicator eficient: Înțelegerea beneficiilor clarității

7. Flexibil: Adaptarea într-un mod semnificativ

În prezent, Jackmont are aproximativ 1.200 de lucrători. Înainte de pandemie, forța de muncă a fost de 2.700, mai mult decât dublul.

„Pentru cei  din industria serviciilor, personalul este esențial pentru a avea succes. Când ieșim din criză, vrem să putem deschide și oferi oaspeților noștri o experiență de calitate ”, a spus Halpern. „Încercăm în permanență să angajăm personalul – este problema numărul unu în apelurile noastre cu directorii noștri generali.”

Salariile medii la restaurantele sale sunt în jur de 13 USD pe oră, înainte de sfaturi. De asemenea, oferă beneficii, dar spune că vrea să stimuleze serverele plătindu-le sfaturi zilnice pe carduri și discutând avantaje suplimentare, cum ar fi bonusurile de conectare.

Stimulul suplimentar, atât prin plăți directe către indivizi, cât și prin prestații sporite de șomaj, reprezintă o potențială sabie cu două tăișe pentru restaurante. Consumatorii au mai mulți bani la îndemână și se întorc să ia masa. Dar unii operatori precum Halpern consideră că îi încurajează pe lucrători să rămână acasă. Dincolo de asta, marii comercianți cu amănuntul, precum Amazon, au angajat sute de mii de lucrători pe parcursul pandemiei, afectând probabil rezerva de forță de muncă din sectorul serviciilor.


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *