Ce înseamnă să fii o femeie șefă care lucrează astăzi în TV + Film


0

Conversațiile Diversity + Inclusion din culise se concentrează pe grupuri subreprezentate din industria divertismentului. Aceste discuții de masă rotundă sunt concepute pentru a face lumină asupra experienței trăite, pentru a urmări progresele industriei noastre și pentru a contura pașii acționabili pentru ca aliații și liderii să ia în discuții și interacțiuni viitoare. Acest panou a fost co-găzduit de In Creative Company și a prezentat interpretarea ASL de către Jaron Gilchrist.

Grupul a vorbit despre orice, de la pătrunderea în industrie, la cum a fost să lucrezi ca femeie în spațiul de divertisment, până la ceea ce pot face creativii pentru a promova echitatea și egalitatea în propria lor muncă.

Pe panou erau Peggy Rajski, producător, regizor și profesor la Școala de Film și Televiziune de la LMU, Los Angeles; Elle Johnson, co-showrunner pentru „Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker” de Netflix; și Pippa Bianco, regizor la „Euforia” HBO; cu moderare de Backstage Redactor-șef Briana Rodriguez.

Se întâmplă în urma istoriei, unde, pentru prima dată, două femei au fost nominalizate la categoria Oscar de regie – Chloé Zhao pentru „Nomadland” și Emerald Fennell pentru „Tânăra promițătoare” – telespectatorii au luat sfaturi solide despre cum să treacă prin Hollywood ca femeie.

Cum au intrat în Hollywood
Pentru fiecare dintre cei trei membri ai grupului, momentul „intrării” părea diferit.

Johnson a început-o ca scriitoare TV, fiind la locul potrivit, la momentul potrivit. Ea lucra la box-office la Teatrul Public din New York și își petrecea timpul liber scriind și cercetând scriitorii pe care îi admira, încercând să oglindească traiectoria lor. Când a recunoscut un scriitor atunci când i-a vândut un bilet, s-a prezentat, ceea ce a dus la o întâlnire la prânz și, în cele din urmă, la un loc de muncă.

„I-am dat scenariile mele și apoi aș spune că aproximativ o lună mai târziu a primit o slujbă la conducerea unui spectacol și m-a sunat și mi-a spus:„ Ați fi interesat să fiți coordonator de scenarii la spectacolul meu? ”, Își amintea Johnson.

Nu știa ce este un coordonator de scenarii, dar a învățat la serviciu. „Din acel moment am fost într-o cameră cu scriitori”, a spus ea. „Am lucrat foarte strâns cu un grup de aproximativ șapte scriitori la spectacolul respectiv. Și acesta a fost primul meu intrare în televiziune. ”

În mod similar, Rajski a constatat că luarea unui loc de muncă în industrie este tangențial dar i-a ajutat sa puna piciorul în ușă. După ce a urmat școala de film din Wisconsin, s-a mutat la New York la începutul mișcării de film independent.

„I-am dat scenariile mele și apoi aș spune că aproximativ o lună mai târziu a primit o slujbă la conducerea unui spectacol și m-a sunat și mi-a spus:„ Te-ar interesa să fii coordonator de scenarii în emisiunea mea? ””
Elle Johnson

În timp ce lucra ca recepționer, a întâlnit-o pe regizorul John Sayles și pe producătorul Maggie Renzi la o petrecere și, în cele din urmă, a produs filmul lui Sayle din 1983 „Lianna”. Și, deși a învățat industrie, și-a atribuit propria personalitate și educație ajutând-o să obțină primele locuri de muncă.

Alternativ, Bianco nu a identificat „izbucnirea” ei; în schimb, ea și-a atribuit traiectoria actuală în carieră unei „serii de victorii foarte mici”, care a luat avânt de-a lungul anilor.

Ea a obținut primul ei concert de film în colegiu, ca asistent de producție în departamentul de camere foto, la debutul regizoral al actorului Vera Farmiga „Higher Ground”, după ce a aruncat pe Craigslist.

„Aveau nevoie de muncă foarte puțin plătită, minimă … manuală. Tot ce am făcut cu adevărat a fost să bobinez și să derulez cablul, să mișc conurile și să stau în fața conurilor și să le spun oamenilor că nu pot merge prin set “, a spus Bianco. „Și asta a fost meseria mea și mi-a plăcut slujba. Am fost ca: asta este, trebuie să încerc să fac asta în orice calitate mi se va permite să formez restul vieții mele. ”

După ce a petrecut ceva timp in echipaj și asistență, Bianco și-a făcut propriul scurtmetraj prin AFI Directing Workshop for Women. Relațiile pe care le-a făcut pe „Higher Ground” s-au dovedit fructuoase.


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *