Automatizarea Marketingului Software


0

1.HubSpot Marketing Hub Recenzii și detalii despre produs
Prezentare generală a HubSpot Marketing Hub
Ce este HubSpot Marketing Hub?
Munca este grea pentru marketerii moderni. Fie jonglați cu diverse soluții punctuale, fie sunteți blocat cu instrumente care sunt puternice, dar imposibil de utilizat. Acest lucru înseamnă date împrăștiate despre clienți, marketing lipsit de strălucire și prea mult timp petrecut cu software-ul. Dar nu trebuie să fie așa.

Cu Marketing Hub, toate instrumentele și datele dvs. de marketing sunt pe o platformă puternică, ușor de utilizat. Veți economisi timp prețios și veți obține tot contextul de care aveți nevoie pentru a oferi o experiență personalizată care atrage și convertește clienții potriviți la scară. În plus, agenții de marketing pot păstra datele în centrul a tot ceea ce fac, deoarece Marketing Hub este construit ca parte a platformei HubSpot CRM. Atunci când folosesc platforma CRM completă, specialiștii în marketing pot obține o aliniere de neegalat cu vânzările pentru a demonstra rentabilitatea investiției și a valida investițiile.

Fie că este vorba de strategii, servicii sau software – HubSpot vă permite să vă extindeți compania, nu complexitatea. HubSpot are tot ce ai nevoie pentru a crește mai bine.
2.Recenzii și detalii despre produse ActiveCampaign
Prezentare generală a ActiveCampaign
Ce este ActiveCampaign?
Platforma de automatizare a experienței clienților (CXA) care definește categoria ActiveCampaign ajută peste 130.000 de companii din 170 de țări să se implice în mod semnificativ cu clienții lor. Platforma oferă companiilor de toate dimensiunile acces la peste 500 de automatizări pre-construite care combină marketingul prin e-mail, automatizarea marketingului și CRM pentru o segmentare și personalizare puternică în rețele sociale, e-mail, mesagerie, chat și text. Peste 75% dintre clienții ActiveCampaign folosesc peste 850 de integrări, inclusiv Microsoft, Shopify, Square, Facebook și Salesforce. Prețul începe de la doar 9 USD/lună.

ActiveCampaign a fost construită pe ideea că o experiență excelentă a clienților trebuie să depășească punctele de contact tradiționale de marketing, cum ar fi e-mailul. Oferirea unei experiențe personalizate, de mare atingere este ușoară de la bun început, dar pe măsură ce o afacere crește — adăugarea de canale, echipe suplimentare, locații, segmente de clienți etc. — complexitatea gestionării relațiilor este prea mare, iar acea conexiune personalizată nu „ scara t (de aceea am primit cu toții e-mailuri de vânzări pentru produsele pe care le deținem deja, ni s-a cerut să revizuim un produs pe care l-am returnat sau am avut experiențe neconexe între reprezentanții de succes în timp ce încercam să rezolvăm un bilet de asistență etc.) Acesta este motivul pentru care e-mailul marketing, automatizarea marketingului, instrumentele de servicii și asistență și CRM-urile ajung să piardă timp pentru organizații în loc să le susțină creșterea.

Cu ActiveCampaign și categoria de automatizare a experienței clienților (CXA), eliminăm izolațiile dintre sursele de date, canalele de comunicare și echipe și ajutăm companiile să-și extindă relațiile personale 1-1 cu clienții prin experiențe conectate care se întind pe ciclul de viață al clientului. Acest lucru le permite companiilor să automatizeze o experiență cu adevărat personalizată, care se simte autentică, astfel încât relațiile cu clienții să se poată extinde, indiferent de cât de mare crește afacerea.

Care sunt câteva dintre lucrurile pe care le puteți face cu ActiveCampaign?

-Automatizați experiențe personalizate în toate punctele de contact ale clienților dvs
– Urmăriți preferințele, comportamentul și multe atribute personalizate ale cumpărătorului de-a lungul întregului ciclu de viață al clientului pentru o segmentare mai profundă și o atingere mai eficientă
-Personalizați trimiterile pe baza aproape oricărui parametru, astfel încât mesajele dvs. să fie întotdeauna direcționate către publicul potrivit
-Utilizați datele din întregul ciclu de viață al clientului pentru a alege cel mai bun conținut, timpul de trimitere și canalul de livrare pentru fiecare client
-Creați campanii complet personalizate cu un efort minim, apoi îmbunătățiți-vă strategia de trimitere în timp real pe baza comportamentului clienților
-Replicați experiența personală 1-1 pentru fiecare client, indiferent cât de mare devine afacerea dvs

3.Klaviyo Recenzii și detalii despre produs
Prezentare generală Klaviyo
Ce este Klaviyo?
Ce au în comun mărcile D2C sofisticate precum ColourPop, Huckberry și Chubbies?

Ei se bazează pe Klaviyo pentru a-și supraalimenta creșterea.

Klaviyo este o platformă de marketing în creștere care vă ajută să oferiți experiențe mai personalizate prin canalele de marketing deținute, cum ar fi e-mail, SMS, notificări în aplicație și web. Iar rezultatele vorbesc de la sine – mărcile au realizat venituri de peste 3,7 miliarde de dolari prin Klaviyo doar în ultimul an.

Crearea de relații cu clienții mai profunde și de valoare mai mare nu a fost niciodată mai simplă. Există un motiv pentru care 67 de mărci se mută la Klaviyo în fiecare zi.
4.SharpSpring Recenzii și detalii despre produs
Prezentare generală SharpSpring
Ce este SharpSpring?
SharpSpring, o companie Constant Contact, este o platformă de marketing pentru creșterea veniturilor, care ajută întreprinderile mici să genereze clienți potențiali, să îmbunătățească conversiile în vânzări și să genereze randamente mai mari ale investițiilor în marketing. Platforma noastră inovatoare, arhitectura deschisă și asistența gratuită pentru clienți, împreună cu contractele flexibile, generează rezultate reale pentru o afacere în creștere sau o agenție de marketing digital. Aflați mai multe la sharpspring.com.

5.Omnisend recenzii și detalii despre produs
Prezentare generală Omnisend
Ce este Omnisend?
Alăturați-vă altor companii de comerț electronic care aleg marketingul prin e-mail și SMS Omnisend pentru a-și crește vânzările, nu volumul de muncă. Integrarea completă cu platformele de comerț electronic, fluxurile de lucru automatizate predefinite și editarea intuitivă, fără cod, vă ajută să începeți și să rulați fără să vă scufundați în detaliile serioase – dacă nu doriți.

Peste 70.000 de mărci de comerț electronic folosesc Omnisend pentru a-și dezvolta afacerile pe pilot automat, transformându-și clienții cu e-mailuri și texte foarte relevante, rapid de construit.

6.Thryv Recenzii și detalii despre produs
Privire de ansamblu Thryv
Ce este Thryv?
Thryv este o platformă de experiență client end-to-end creată pentru întreprinderile mici. Software care vă ajută să obțineți jobul, să gestionați jobul și să obțineți credit, totul dintr-un singur ecran. Ajutând proprietarii de afaceri mici să îndeplinească așteptările de astăzi, de la o singură platformă simplă. Include cel mai bun suport din clasă, disponibil oricând – nelimitat 24/7, cu specialiști în afaceri care înțeleg obiectivele și nevoile unice ale proprietarilor de afaceri mici.

Thryv automatizează sarcinile și plasează clienții în centrul afacerii tale, cu un singur software ușor de utilizat, ceea ce face ușor să ajungi la mai mulți clienți, să rămâi organizat, să fii plătit mai repede și să generezi automat recenzii.

Thryv facilitează clienților:
• Găsiți-vă online prin evaluări și recenzii, prezență socială și rezultate de căutare precise.
• Interacționați ușor și instantaneu, primiți mementouri, trimiteți texte și e-mailuri și programați întâlniri.
• Plătiți-vă fără efort, primiți chitanțe instantaneu, știți că este sigur și sigur și alegeți cum să plătiți.
• Rămâneți implicat cu mesajele automate care îi solicită înapoi, păstrați legătura și solicită recenzii.

Software-ul premiat Thryv ajută peste 45.000 de companii să-și transforme modul în care își desfășoară afaceri și își gestionează clienții.

7.Keap (fost Infusionsoft) Recenzii și detalii despre produs
Prezentare generală a Keap (fostă Infusionsoft).
Ce este Keap (fostul Infusionsoft)?
Treceți la software-ul all-in-one CRM, vânzări și automatizare de marketing, conceput pentru a vă dezvolta afacerea. O organizare mai mare a clienților, mai puține sarcini repetitive, automatizări ușor de implementat și aplicații integrate. Scopul Keap este creșterea dvs., indiferent dacă alegeți Max, Max Classic (cunoscut anterior ca Infusionsoft), Pro sau Lite dintre opțiunile noastre puternice de produse.
8.Recenzii și detalii despre produs Mailchimp All-in-One Marketing Platform
Prezentare generală a platformei de marketing All-in-One Mailchimp
Ce este Mailchimp All-in-One Marketing Platform?
Platforma de marketing all-in-one Mailchimp ajută întreprinderile mici să comercializeze mai inteligent, astfel încât să puteți crește mai repede. Fiind coloana vertebrală a relațiilor dvs. cu clienții, acestea oferă instrumente ușor de utilizat, bazate pe inteligență artificială, pe care oricine le poate folosi pentru a avea succes. Mailchimp vă pune publicul în centru, astfel încât să puteți trimite e-mailuri de marketing și mesaje automate, să creați campanii de anunțuri direcționate, să construiți pagini de destinație, să trimiteți cărți poștale, să facilitați raportarea și analiza și să vindeți online. Milioane de companii și persoane fizice – de la organizații comunitare la companii Fortune 100 – au încredere în Mailchimp pentru a se conecta cu publicul lor cu mesajul potrivit, la momentul potrivit, la locul potrivit. Fondată în 2001 și cu sediul în Atlanta, GA, Mailchimp are peste 1000 de angajați și este privată.

9.Evaluări și detalii despre produse Bloomreach
Prezentare generală a experienței Bloomreach
Ce este Bloomreach Experience?
Exponea a fost achiziționată de Bloomreach în 2021.

Bloomreach este Commerce Experience Cloud numărul 1 din lume, dând putere mărcilor să ofere călătorii clienților atât de personalizate, încât să pară magice. Oferă o suită de produse care stimulează personalizarea reală și creșterea comerțului digital, inclusiv: Discovery, care oferă căutare și comercializare bazate pe inteligență artificială; Conținut, oferind un CMS fără cap; și Engagement, oferind un CDP de vârf și soluții de automatizare a marketingului. Împreună, aceste soluții combină puterea datelor unificate despre clienți și produse cu viteza și amploarea optimizării AI, permițând experiențe de comerț digital care generează venituri, care se convertesc pe orice canal și în fiecare călătorie. Bloomreach deservește peste 850 de mărci globale, inclusiv Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München și Marks & Spencer. Pentru mai multe informații, vizitați Bloomreach.com.

Platforma noastră de experiență digitală conectează datele profunde ale clienților cu date detaliate despre produse, permițând mărcilor să stimuleze implicarea și experiențe comerciale optime prin livrarea de conținut dinamic și direcționat (de exemplu, oferte, produse, campanii) și descoperire de produse în toate punctele de contact digitale.

De exemplu, pe măsură ce un client se implică în marketing, experiența personalizată continuă pe site-ul mărcii prin recomandări de produse extrem de contextuale și căutare bazată pe inteligență artificială. În urma achiziției lor, profilul clientului lor este actualizat cu preferințe suplimentare și creează o experiență și mai îmbogățită pentru a îmbunătăți loialitatea și a crește retenția – creând un ciclu virtuos de implicare și experiențe comerciale care stimulează marketingul și succesul în afaceri.

 


Like it? Share with your friends!

0
News & Events

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *